"Kiedy bóg drzwi zamyka to otwiera okno"
Oferta szkoły
dlaczego my?
doswiadczeni nauczyciele
Nasi nauczyciele to grupa wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, posiadających wielokierunkową wiedzę i wykształcenie. Dobra współpraca i bliskie relacje przekładają się na jakość i efekty nauki i terapii naszych podopiecznych.
poróże i wycieczki
Ważnym elementem naszej oferty edukacyjnej jest także udział w licznych wyjazdach i wycieczkach organizowanych w ramach Zielonej Szkoły, wycieczek klasowych, przeglądach teatralnych, wyjazdów edukacyjnych do pobliskich pasiek, stadnin konnych czy gospodarstw.
bogata oferta
Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych prowadzona jest wieloma metodami: dotyk i komunikacja, arteterapia, biofeedback, metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej, komputerowe programy edukacyjne, metoda Tomatisa, dogoterapia, hipoterapia i inne.
Przyjaźnie i wesoło
Oprócz ciężkiej pracy zawsze znajdujemy czas także na rozrywkę i odpoczynek. Każdego roku organizujemy akademie szkolne, konkursy, dyskoteki i zawody sportowe. Poznajemy się i uczymy przez wspólną zabawę i udział w ogólnopolskich wydarzeniach.
"Kochać drugiego człowieka oznacza wielką pracę nad sobą."
Ks. Jan Twardowski
Zasady przyjęć do szkoły
Szkoła Podstawowa
Klasy dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz klasy dla dzieci z autyzmem.
Dokumenty:
– orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej,
– podanie rodziców do organu prowadzącego,
– skierowanie organu prowadzącego,
– karta zdrowia,
– fotografia do legitymacji szkolnej.
Szkoła Przysposabiająca do pracy
Oddziały dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Dokumenty:
– orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej,
– podanie rodziców do organu prowadzącego,
– skierowanie organu prowadzącego,
– karta zdrowia,
– fotografia do legitymacji szkolnej.
– świadectwo ukończenia gimnazjum/szkoły podstawowej
Zespół rewalidacyjno-wychowawczy
Zajęcia rewalidacyjno – wychowawcze dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim.
Dokumenty:
– orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej,
– podanie rodziców do organu prowadzącego,
– skierowanie organu prowadzącego,
– karta zdrowia,
WWR
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka to wielospecjalistyczne, kompleksowe i intensywne działania, prowadzone od chwili wykrycia niepełnosprawności do czasu podjęcia przez dziecko nauki w szkole.
Dokumenty: – opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, – wniosek rodziców o objęcie dziecka wczesnym wspomaganiem rozwoju,